Trettondagshelgen

Nu är det ledigt, wihooo vad härligt! :)

Igår var vi hos syrran Lisa på julgransplundring, småkillarna åt godis så det höll på att komma ut genom öronen. Tyvärr glömde jag kameran så bilder får jag lägga upp sedan.

Idag regigerar jag ett dokument och ska inte göra så mycket. Tar en vilodag men imorrn ska jag en sväng på stan och se om jag hittar ngt på rean som jag inte har hunnit med ännu. Ska lägga lilla E nu och sedan tror jag att det får bli en motionsrunda på cross trainer-maskinen på gymet för här är det snöstorm idag.

Kramiz

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

Disktrasor är som elefanter, dom följer inte riktigt order ! =)

2011-01-07 @ 22:00:21
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Wow, vad duktig du är, du kan ju! Hoppas allt är bra med er allihopa. Här är det full rulle;)

Lunch snart?

Kram

2011-01-10 @ 11:26:38
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0